Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czy trasa jest oznakowana?
Tak, trasa jest oznakowana białą taśmą z logiem imprezy z odblaskami, tabliczkami kierunkowymi i sprayem kredowym. Mocno zalecamy pobrać ślad GPX trasy i zapisać w zegarku lub aplikacji na telefonie (np. GPX Viewer).
Czy trzeba mieć całe wyposażenie obowiązkowe?
Tak. Wyposażenie może być sprawdzane wyrywkowo w strefie startu i na trasie.
Czy można biec z psem?
Nie, nie pozwalamy na uczestnictwo z psami.
Jak można przepisać pakiet na innego zawodnika/zawodniczkę?
Edytować swoje zgłoszenie na swoim koncie w B4Sport (w miejsce swoich danych wpisać dane nowego uczestnika/uczestniczki). Druga możliwość to kiedy nowy uczestnik/uczestniczka rejestrują się normalnie przez portal B4Sport, a rezygnujący przenosi na nich płatność (po potwierdzeniu mejlowym na biuro@ultrakotlina.pl).
Gdzie znajdę informacje odnoście autokarów i transportu?
Wszystkie informacje są zawarte zakładce Transport w głównym menu na stronie.
Czy dozwolony jest bieg z „zającem”?
Nie. Dozwolony jest tylko support przy Punktach Kontrolnych/Żywieniowych.
Czy można zapisać się w dniu zawodów?
Można pod warunkiem, że są wolne miejsca, bez gwarancji pełnego pakietu.
Co/jakie jedzenie będzie dostępne na PK?
Dokładne informacje na ten temat będą podane w komunikacie technicznym min. tydzień przed zawodami oraz podczas odprawy.
Gdzie będzie wydawany posiłek po starcie?
Posiłek będzie wydawany w bazie zawodów (SP1 Szklarska Poręba) w foodtracku na podstawie numeru startowego. Foodtrack będzie otwarty również w nocy.